Advertisement

Bas Tajpan - Trzy życzenia

Bas Tajpan - Trzy życzenia "Trzy życzenia cd" na kanale Fandango Gang:





[x2]

Gdybym był magiem i mógł spełnić Twoje 3 życzenia

To jaka była by Twa prośba? (powiedz mi)

Prawda, że piękna ta pokusa?

Pamiętaj, że, że pokusa ta też groźna



Usłyszałbym bogactwo i długie życie

Piękną kobietę i luksusy obficie

Lub szczęście, permanentne upojenie

A to wszystko dla siebie, dla siebie spełnienie

Ja chcę, ja tego potrzebuję

3 życzenia tak mało w głowie kalkuluję

Bo ja tego chcę, bo to mi się należy

Uważaj szczęście w rozsądku leży

Chcę piękny dom z basenem, piękną limuzynę

Konto bez ograniczeń, piwnicę z winem

Wszystkie piękności tego świata wokół mnie

W mym szczęściu na pewno zatracić się chcę

Lub inaczej diamenty, perły, złoto bez ograniczeń

Piękno fizyczne bez żadnych ćwiczeń

Władza, władza, w moje ręce władza

Tak, to jest to, co ponad wszystko przekładam



[x2]

Gdybym był magiem i mógł spełnić Twoje 3 życzenia

To jaka była by Twa prośba? (powiedz mi)

Prawda, że piękna ta pokusa?

Pamiętaj, że, że pokusa ta też groźna



Wszystko to piękne, tylko powiedz mi jedno

Pomyśl o rzeczach, przy których inne bledną

Zażycz sobie pokój na świecie

Miłość, chociaż jedno szczęśliwe dziecię

Poproś o szczęście całej ludzkości

Rozszerz horyzont, nie patrz na swoje włości

Poproś o to by świat stał się rajem

Byśmy wszyscy nie zjadali się nawzajem

Poproś o globalny dostatek

Poproś o to, aby każdy stał się Twym Bratem

Życz sobie koniec wszystkich chorób

Pomyśl ile zniszczysz ludzkich horrorów

Poproś o to, aby cała broń stąd znikła

Poproś o to, aby radość to była rzecz zwykła



[x2]

Gdybym był magiem i mógł spełnić Twoje 3 życzenia

To jaka była by Twa prośba? (powiedz mi)

Prawda, że piękna ta pokusa?

Pamiętaj, że, że pokusa ta też groźna



[x2]

Chciałbym nie wiedzieć, nie wiedzieć na pewno

Że ludzie w większości w egoizmie więdną

Chciałbym nie być, nie być przekonanym

Że winni jesteśmy sobie sami

Bas Tajpan,Trzy życzenia,3 życzenia,reagge,ragga,dancehall,fandango gang,reggae,

Post a Comment

0 Comments